خرید مدرک فوق دیپلم(کاردانی) معتبر

خرید مدرک فوق دیپلم یا خرید مدرک کاردانی یکی از گزینه های شما برای عبور از دوره فوق دیپلم یا کاردانی است که ممکن است با هدف ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته صورت بگیرد و یا اینکه هدف شما از خرید مدرک کاردانی میتواند استخدام، ارتقای شغلی یا مهاجرت باشد در هر صورت چنانچه قصد خرید این مدرک را دارید با ما همراه شوید تا جزئیات مهمی از این مدرک دریافت کنید و در انتخاب موسسه فروش مدرک تحصیلی و امر خرید مدرک تحصیلی بتوانید موفق تر عمل نمایید.

قبل از ورود به بحث خرید مدرک فوق دیپلم ابتدا با این مدرک آشنا شویم. مدرک فوق دیپلم یا کاردانی یک دوره آموزشی دو ساله در نظام آموزش عالی است که پس از اخذ دیپلم متوسطه دوم در رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش قابل گذراندن است. این دوره به دانشجویان دانش و مهارت های تخصصی در یک زمینه خاص را آموزش میدهد و آنها را برای ورود به بازار کار یا ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته آماده می کند.

فارغ التحصیلان مدرک فوق دیپلم یا کاردانی معمولا از میان دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش هستند که در واقع مدرک فوق دیپلم مختص همین رشته هاست. دانش آموزان پس از تحصیل مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا مدرک دیپلم کاردانش (میتوانید خرید مدرک دیپلم فنی و حرفه ای را بخوانید) می توانند پس از شرکت در کنکور سراسری رشته های فنی و حرفه ای برای تحصیل فوق دیپلم وارد دانشگاه شوند.

 

نحوه پذیرش کاردانی یا فوق دیپلم

داوطلبان برای ورود به دانشگاه در مقطع فوق دیپلم باید در کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کنند. دانشگاه های مختلفی برای حضور در مقطع کاردانی یا فوق دیپلم وجود دارند که بنابر رتبه داوطلب و تقضا میتواند در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی دوره های فوق دیپلم شرکت کند.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی یا سراسری برای دانشجویان رایگان است.(در واقع نیاز به پرداخت شهریه نیست) اما در دانشگاه های آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و حتی دانشگاه پیام نور دانشجویان باید شهریه پرداخت کنند.

هر چند امکان اشتغال برای مدارک پایین تر از لیسانس در حال حاضر با احتمال کمی روبروست ولی فارغ التحصیلان فوق دیپلم می توانند در مشاغل مختلف دولتی و خصوصی محدودی استخدام شوند. همچنین می توانند با کسب تجربه و مهارت، کار خود را به صورت مستقل آغاز کنند.

 

رشته های پرطرفدار برای خرید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی

هم در انتخاب رشته برای مقطع فوق دیپلم یا کاردانی و هم در هنگام خرید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی اساسا نیاز است که انتخاب درستی داشته باشید ما در اینجا لیستی از رشته های فوق دیپلم پرطرفدار آورده شده است. میزان تقاضای هر رشته بر اساس نیاز بازار متغیر است که رشته های زیر نسبت به باقی رشته ها اقبال بالاتری داشته اند.

 

رشته های فوق دیپلم فنی و مهندسی

  • گروه کامپیوتر: کامپیوتر – فناوری اطلاعات – نرم افزار کامپیوتر – شبکه های کامپیوتری
  • گروه برق: برق صنعتی – الکترونیک – کنترل ابزار دقیق – مخابرات
  • گروه مکانیک: مکانیک خودرو – تاسیسات مکانیکی – ساخت و تولید – ماشین ابزار
  • گروه عمران: عمران – معماری – نقشه کشی عمران – شهرسازی
  • گروه مواد: متالورژی – جوشکاری – ریخته گری – سرامیک
  • گروه شیمی: – شیمی کاربردی – شیمی آلی – شیمی معدنی – علوم آزمایشگاهی
  • گروه کشاورزی: زراعت – باغبانی – گیاه پزشکی – دامپروری
  • گروه هنر: گرافیک – نقاشی – مجسمه سازی – موسیقی

رشته های کاردانی علوم انسانی

  • گروه حسابداری: حسابداری مالی – حسابداری دولتی – حسابداری بازرگانی
  • گروه مدیریت: مدیریت بازرگانی – مدیریت دولتی – مدیریت صنعتی

رشته های کاردانی هنر

  • گروه گرافیک: گرافیک کامپیوتری – گرافیک تبلیغاتی – تصویرسازی
  • گروه نقاشی: نقاشی ایرانی – نقاشی – مجسمه سازی
  • گروه موسیقی: موسیقی ایرانی – موسیقی – نوازندگی

توجه داشته باشید که هر رشته ای که بخواهید در هر دانشگاهی موجود نیست بنابراین با دقت به لیست رشته های هر دانشگاه میتوانید رشته و دانشگاه مورد نظرتان را پیدا کنید. با مراجعه به سایت رسمی هر دانشگاه میتوانید لیست رشته های تحصیلی آن دانشگاه را مشاهده کنید.

بخوانید: خرید مدرک بهیاری

چرا خرید مدرک فوق دیپلم

شما از خرید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی قصدی دارید که این مقصود شما در لیست زیر میتواند قرار داشته باشد:

خرید مدرک فوق دیپلم برای استخدام یا افزایش فرصت های شغلی

تعداد محدودی از مشاغل در ایران  همچنان به مدرک فوق دیپلم برای استخدام بسنده میکنند پس با داشتن این مدرک، شما شانس برای پیدا کردن شغل خواهید داشت.

خرید مدرک کاردانی برای ارتقای شغلی یا افزایش حقوق و مزایا

به طور کلی، افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند، حقوق و مزایای بیشتری نسبت به افرادی که فقط دیپلم دارند، دریافت می کنند.

خرید مدرک فوق دیپلم برای ارتقای مهارت های تخصصی

شما در دوره متوسطه دوم و مقطع دیپلم در خصوص یک رشته فنی و حرفه ای مثل مهندسی برق یا یک رشته انسانی مثل حسابداری و یا یک رشته هنری مانند گرافیک تا حدودی آموزش دیده اید و حال با حضور در مقطع فوق دیپلم همان رشته میتوانید به مهارت و یادگیری خود بیافزایید.

خرید مدرک کاردانی برای ادامه تحصیل

شما با داشتن مدرک فوق دیپلم می توانید برای تحصیل در مقطع بالاتر از مقطع فوق دیپلم یعنی کارشناسی یا لیسانس اقدام کنید.

بخوانید: خرید مدرک لیسانس معتبر

چرا خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم

انواع مدرک فوق دیپلم

پیش از خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم باید بدانید که فوق دیپلم میتواند حالت های دیگری را نیز شامل شود. همانطور که شرح داده شد دانش آموزان فنی و حرفه ای و کاردانش پس از گذراندن هنرستان یا دوره متوسطه دوم با ورود به دانشگاه و تحصیل در مقطع کاردانی میتوانند مدرک فوق دیپلم یا کاردانی را دریافت کنند. اما یک مدرک فوق دیپلم معادل نیز داریم که ممکن است دانشجویان رشته های مهندسی یا علوم انسانی یا هنری ها به آن بسنده کنند به این شکل که نصف واحد های دوره کارشناسی را بگذرانند و دچار انفصال از تحصیل شوند( به هر دلیلی) در این صورت امکان این موجود است که مدرکی معادل مدرک فوق دیپلم را دریافت کنند.

بخوانید: خرید مدرک دیپلم

 

کنکور کاردانی یا فوق دیپلم

آزمون کاردانی یا فوق دیپلم آزمونی است که برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشگاه های پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی برگزار می شود.

 

در بالا جزئیاتی از در خصوص مدرک فوق دیپلم یا کاردانی و دشواری های پیش روی شما برای رسیدن به این مدرک صحبت کردیم شاید وقت کم شما بر اساس وجود یک موقعیت شغلی یا تصمیم شما مبنی بر ادامه تحصیل یا ارتقای شغلی یا مهاجرت موجب ایجاد این تصمیم در شما شده باشد که بخواهید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی بخرید. جزئیات و نکاتی در خرید مدرک کاردانی وجود دارد که در روند خرید و انتخاب شما میتواند موثر باشد.

 

در خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم به چه مواردی دقت کنیم؟

خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم چنانچه با دقت و بررسی دقیق انجام نشود میتواند موجب هدر رفت زمان و انرژی و پول شود بنابراین با توجه به نکات ارائه شده در زیر میتوانید خرید مدرک تحصیلی بهتری داشته باشید.

 

خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم معتبر

اعتبار و معتبر بودن مدرک در امر خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم مهم ترین نکته مورد توجه شماست. اعتبار یک مدرک کاردانی را میتوان از اعتبار افراد یا موسسات فروشنده آن نیز تحقیق کرد. با درخواست نمونه مدرک کاردانی یا فوق دیپلم از موسسه فروشنده مدرک تحصیلی میتوانید در انتخاب خود درست تر عمل کنید. غالبا موسسات یا افرادی که دارای ارتباطات کافی در دانشگاه ها، سازمان سنجش آموزش کشور، وزارت بهداشت و وزارت علوم  میتوانند مدرک معتبری را برای شما تهیه کنند. میتوانید توانایی این افراد در صدور مدرک معتبر را با نمونه کارهای قبلی آنها چک کنید.

 

خرید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی با استعلام

قابلیت استعلام یا با استعلام بودن نیز یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب موسسه فروش مدرک تحصیلی معتبر کاردانی است چرا که مدرکی که شما تهیه مینمایید بایستی بتوان در سامانه های برخط وزارت های علوم و بهداشت و سازمان سنجش آموزش کشور چک کنید و نتیجه مثبت گرفت اساسا مدرکی که قابلیت استعلام در سامانه را نداشته باشد یا در صورت چک کردن با نتیجه منفی مواجه شوید معتبر هم نیست و قانونی جلوه نخواهد کرد.

خرید مدرک کاردانی قانونی است؟

اساسا صحبت از قانونی بودن خرید مدرک تحصیلی شوخی ای بیش نیست فرایند خرید مدرک در تضاد با شایسته سالاری است در نتیجه نمیتوان انتظار داشت که فرایند قانونی باشد. پس هدفمان از این که میگوییم خرید مدرک قانونی به این معناست که قانونی جلوه خواهد کرد. چنانچه مراحل صدور مدرک تحصیلی کاردانی به درستی و کامل طی شده باشد در این صورت مدرک شما کاملا قانونی جلوه خواهد کرد و دردسری در آینده برایتان نخواهد داشت.

 

خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم فوری

همانطور که در بالا بیان شد خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم ممکن است بر اساس ایجاد یک موقعیت شغلی یا فرصتی برای ارتقای شغلی در پیش روی شما باشد و بعید نیست که به دلیل موقعیت موجود نیاز به صدور فوری مدرک تحصیلی داشته باشید. صدور فوری مدرک کاردانی یا فوق دیپلم عامل مهمی در اعتبار مدرک نیست اما ممکن است که جز تقاضاهای شما و انتظاراتتان در خرید مدرک باشد.

 

خرید مدرک فوق دیپلم یا کاردانی با پرونده سازی فیزیکی

در بالا گفتیم که مدرک خریداری شما به صورت قانونی جلوه خواهد کرد. اما چگونه؟ وجه قانونی مدرک خریداری شما با ایجاد مدارک فیزیکی و کاغذی در دانشگاه مورد نظر و رشته مورد نظرتان ممکن است بنابراین یک موسسه خرید مدرک تحصیلی معتبر برای شما پرونده سازی فیزیکی خواهد کرد.

 

خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم با پرونده سازی الکترونیکی

همانطور که در بالا ذکر کردیم قسمتی از روند اعتبار بخشی به مدارک خریداری شده شامل ایجاد پرونده سازی فیزیکی است اما با فقط پرونده سازی فیزیکی نمیتوان اعتبار یک مدرک را تضمین کرد بنابراین موسسه فروش مدرک برای شما پرونده سازی الکترونیکی را نیز انجام خواهد داد.

 

خرید مدرک فوق دیپلم تضمینی

در فرایند خرید مدرک فوق دیپلم یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب شما دریافت تضمین از موسسه فروش مدرک یا افراد فروشنده است این موسسه با ارائه تضمین برای فروش مدرک خرید شما را ایمن تر و خیالتان را راحت تر خواهد کرد. بنابراین شما خرید مدرک فوق دیپلم تضمینی را تجربه خواهید کرد.

خرید مدرک فوق دیپلم معتبر، قانونی، با استعلام، فوری و تضمینی

قیمت خرید مدرک فوق دیپلم یا هزینه خرید مدرک کاردانی

مهم ترین سوال شما در خرید مدرک فوق دیپلم، هزینه خرید مدرک فوق دیپلم یا قیمت خرید مدرک کاردانی است. اما با توجه به تاثیر عوامل بسیار در قیمت دهی در مقاله حاضر مقدار دقیقی برای خرید مدرک کاردانی ذکر نمیکنیم چرا که در خرید مدرک کاردانی وضعیت تحصیلی شما در گذشته، سن ، رشته مورد نظرتان، دانشگاه مورد نظرتان و زمانی که برای فرآیند صدور مدرک میدهید موثر هستند. اما برای دریافت قیمت خرید مدرک کاردانی یا هزینه خرید مدرک فوق دیپلم میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در اطلس دانش نسبت به دریافت قیمت خرید مدرک کاردانی اقدام نمایید.

 

بهترین موسسه فروش مدرک کاردانی یا فوق دیپلم

با توجه به نکاتی که در خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم ارائه کردیم با در نظر داشتن تمامی معیارها و خروجی کار میتوانید موسسه فروش مدرک تحصیلی اطلس دانش را انتخاب کنید. موسسه اطلس دانش مدارکی معتبر، قانونی، با استعلام، تضمینی، با پرونده سازی فیزیکی و الکترونیکی را به صورت فوری ارائه میدهد.

 

شماره تلفن خرید مدرک کاردانی

چنانچه به دنبال شماره تلفن خرید مدرک کاردانی یا فوق دیپلم هستید درست آمده اید با مراجعه به اطلاعات تماس اطلس دانش در پایین صفحه میتوانید شما تلفن خرید مدرک فوق دیپلم را مشاهده کنید.

 

کانال تلگرام خرید مدرک فوق دیپلم

سایت حاضر معتبر تر از هر کانال تلگرام خرید مدرک کاردانی در اختیار شماست تا بتوانید از طریق لینک های موجود جهت دریافت مشاوره خرید مدرک و استعلام قیمت مدرک کاردانی اقدام نمایید. بنابراین همینجا جهت دریافت مشاوره خرید مدرک اقدام نمایید.

 

پیج اینستاگرام خرید مدرک کاردانی

با جستجوی پیج اینستاگرام خرید مدرک کاردانی در گوگل یا شبکه های اجتماعی شاید نتوانید به اعتبار مورد نظرتان برای خرید مدرک دست پیدا کنید بنابراین با مراجعه به لینک های موجود در سایت نسبت به دریافت مشاوره خرید مدرک کاردانی اقدام نمایید.

 

نکات مهم خرید مدرک کاردانی

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا توجه داشته باشید که در انتخاب موسسه فروش مدرک تحصیلی به معیار های اعتبار، قابلیت استعلام، پرونده سازی فیزیکی و الکترونیکی ، قانونی بودن و صدور فوری مدرک و تضمین ارائه شده دقت نمایید مواردی که همه آن ها را در اطلس دانش به صورت تجمیع شده خواهید یافت.