خرید مدرک دیپلم انسانی رسمی آموزش و پرورش

خرید مدرک دیپلم، موضوع مورد جستجوی شما در این مقاله که به آن میپردازیم و تمامی جزئیات آن از بایدها و نبایدهای آن و نکات مهم درهنگام اقدام به خرید مدرک دیپلم انسانی و روند ثبت سفارش تا نحوه استفاده و نحوه استعلام اصالت مدرک تا انواع کاربردهای آن را شرح خواهیم داد.

 

مدرک دیپلم

با جدید شدن نظام آموزشی در سال های اخیر روند طبیعی دریافت مدرک دیپلم به خصوص مدرک دیپلم انسانی با تغییراتی همراه شده است در حال حاضر برای رسیدن به مدرک دیپلم بایستی پس از گذراندن 6 سال تحصیل در دوره ابتدایی از اول ابتدایی تا ششم ابتدایی و سپس گذراندن هفتم، هشتم و نهم در دوره متوسطه اول به دوره متوسطه دوم که شامل دهم، یازدهم و دوازدهم هست میرسید. و پس از گذراندن سال دوازدهم میتوانید مدرک دیپلم رشته خود را دریافت کنید روال بیان شده برای شاخه نظری و رشته های علوم انسانی، رشته علوم تجربی و رشته ریاضی و فیزیک است. که بعد از گذراندن 12 سال تحصیل که شامل 9 سال به صورت عمومی و مشترک برای تمامی دانش آموزان و 3 سال آخر بر اساس رشته تخصصی انتخاب شده در ابتدای متوسطه دوم می باشد. که این 3 سال آخر تحصیل بر اساس تخصص و رشته انتخاب شده دانش آموز متفاوت از بقیه رشته ها هست.

 

چالش های جدید مدرک دیپلم

از چالش های جدید مدرک دیپلم، گذراندن امتحانات نهایی هست که با توجه به تاثیر معدل امتحانات نهایی یا امتحانات سراسری در نتیجه نهایی کنکور و رتبه کنکور در حال حاضر یکی از چالشی ترین مشکلات دانش آموزان است.

با توجه به تاثیر معدل امتحانات نهایی در کنکور و رتبه کنکور در سال های اخیر امتحانات نهایی هم از حیث طراحی سوال و هم از نظر تصحیح اوراق امتحانی بسیار دچار تغییر شده است و میتوان گفت که تلاش طراحان سوال و برگزار کنندگان امتحانات نهایی بر این است که سطح سوالات را دشوارتر بکنند که بتوانند تفاوت سطح دانش آموزان را در نمره نهایی رقم بزنند.

تا اینجا متوجه میشوید که گرفتن نمره قبولی مناسب در امتحانات نهایی کار دشواری شده است و نیازمند تلاش بالایی است چرا که طراحان سوال برای هر 0.25 نمره از امتحانات جوابی قانع کننده از شما میخواهند بنابراین تسلط بالایی بر کتاب درسی نیاز خواهید داشت تا بتوانید از هر 0.25 نمره بهره ای ببرید تا نهایتا بتوانید به مدرک دیپلم برسید. (80 تا 0.25 نمره جمع میشه و میشه نمره 20)

نکته مهم دیگر این است که بر خلاف روال نظام های تحصیلی قدیم که امتحانات نهایی را در سال سوم دبیرستان یا یازدهم دوره متوسطه دوم داشتید در حال حاضر هر ساله امتحانات نهایی خواهید داشت از سال دهم تا سال دوازدهم باید در امتحانات نهایی نمره قبولی بگیرید. این قضیه همانطور که بیان شد در سال کنکور شما نیز تحت تاثیر کنکور قرار نمیگیرد و شما بایستی همان سالی که کنکور سراسری دارید بتوانید در امتحانات نهایی نیز نمره مناسب بگیرید.

نظام تحصیلی جدید قبلی قدیم
نام متوسطه دوم دبیرستان دبیرستان و پیش دانشگاهی
مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم اول، دوم،سوم و چهارم دبیرستان اول،دوم و سوم و پیش دانشگاهی
امتحانات نهایی دهم،یازدهم و دوازدهم سوم دبیرستان سوم دبیرستان
مدرک دیپلم بعد از دوازدهم بعد از پیش دانشگاهی بعد از سوم دبیرستان
تاثیر معدل بر کنکور 40 درصد صفر صفر

 

ترمیم معدل برای مدرک دیپلم

یک مورد خوب برای کسانی که به هر دلیلی نمره مناسب را تا رسیدن به مدرک دیپلم در امتحانات نهایی کسب نکرده اند این است که امکان ترمیم معدل برایشان فراهم شده است به این شکل که در صورتی که نمره کسب شده از سمت دانش آموز برایش قانع کننده نباشد این شانس را خواهد داشت که بتواند مجدد در آن درس سر جلسه امتحان نهایی برود و بتواند نمره بهتری کسب کند. بدیهی است که این شانس نمیتواند تکرار پذیر باشد بنابراین در صورت استفاده از این شانس باید نهایت تلاش خود را بکنید تا بتوانید نمره بهتری از قبل بدست بیاورید.

 

خرید مدرک دیپلم انسانی یعنی چه؟

در بالا در خصوص مدرک دیپلم و به خصوص مدرک دیپلم انسانی صحبت کردیم. از مسیر دشوار و زمان بر دریافت مدرک دیپلم انسانی و مدرک دیپلم شاخه نظری صحبت کردیم. همین مسئله که دریافت مدرک دیپلم به طریق طبیعی دشوار است سبب شده که دانش آموزان به دنبال خرید مدرک دیپلم انسانی بروند و کار ناتمام خود را در دوره متوسطه دوم این گونه کامل کنند. خرید مدرک دیپلم یعنی در ازای پرداخت پول از طریق افرادی که در آموزش و پرورش یا مدارس ارتباطات دارند بتوانید مدرک دیپلم برای خودتان دست و پا کنید. در ادامه در خصوص امکان خرید مدرک دیپلم انسانی جزئیات بیشتری ارائه خواهیم داد تا بدانید که این مسئله تا چه حد قابل انجام است و باید به چه شکل انجام شود تا نتیجه خوبی بگیرید.

 

خرید مدرک دیپلم انسانی قانونی است؟

در کل بدون تعارف خدمتتان عرض کنیم که خرید مدرک دیپلم انسانی و در کل خرید مدرک در هر رشته و مقطعی قانونی نیست البته طبیعی است که خودتان نیز این را با استدلال خودتان یافته باشید. اما یک کار غیرقانونی تا چه حد میتواند به نتیجه برسد؟ باید بگوییم که خرید مدرک دیپلم انسانی با این که غیرقانونی است اما تحت شرایطی میتواند نه تنها کارتان را راه بیندازد بلکه مدرک دیپلم انسانی دریافتی شما اعتبار لازم را برای ادامه تحصیل یا اشتغال نیز داشته باشد.

 

چگونه مدرک دیپلم انسانی معتبر بخریم؟

همانطور که بالا بیان شد خرید مدرک دیپلم انسانی غیرقانونی است اما شما در صورتی که با گروه یا موسسه یا افراد دارای ارتباطات برای امر خرید مدرک دیپلم انسانی مواجه باشید آن ها میتوانند اعتبار مدرک دیپلم شما را تضمین کنند. موسسه اطلس دانش در امر خرید مدرک دیپلم انسانی دارای روابط گسترده است و توانایی تضمین اصالت و اعتبار مدرک دیپلم انسانی دریافتی شما را دارد.

 

آیا مدرک دیپلم انسانی رسمی آموزش و پرورش است؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد مدرک دیپلم در حال حاضر فقط از سمت مدرسه صادر نمیشود که یک مهر آموزش و پرورش هم به آن اضافه کنید که اعتبار لازم را داشته باشد. در حال حاضر با توجه به برگزاری امتحانات نهایی و دریافت و ارائه نتایج کشوری برای دانش آموزان بایستی دانش آموز متقاضی خرید مدرک دیپلم انسانی پرونده سازی های فیزیکی و الکترونیکی لازم را دارا باشد تا با مشکلات احتمالی بعدی مواجه نشود. بنابراین مدرک دیپلم انسانی در حال حاضر فقط یک کاغذ ساده نبوده و بایستی مورد تایید امتحانات نهایی و از همه مهمتر بایستی مورد تایید رسمی آموزش و پرورش باشد تا بتواند برای مراحل بعدی تحصیل دانش آموز بدون نقص کارایی لازم را داشته باشد.همچنین چنانچه قصد خرید مدرک دیپلم تجربی را دارید به خرید مدرک دیپلم تجربی مراجعه کنید.

خرید مدرک دیپلم انسانی رسمی آموزش و پرورش

مدرک دیپلم انسانی ارائه شده در اطلس دانش مورد تایید رسمی آموزش و پرورش است بنابراین میتوان به آن مدرک دیپلم رسمی آموزش و پرورش گفت. اطلس دانش برای شما پرونده سازی های الکترونیکی و فیزیکی امتحانات نهایی را نیز به طور کامل ایجاد میکند تا از بابت ادامه تحصیل و ارائه مدرک دیپلم انسانی به مراکز و سازمان ها هیچ نگرانی ای نداشته باشید.

 

از کجا مدرک دیپلم انسانی بخریم؟

موسسه فروش مدرک اطلس دانش با ارتباطات گسترده و تیمی پیگیر میتوانند شما را در کسب مدرک دیپلم انسانی یاری کنند. در ادامه ویژگی ها و نکاتی را بیان میکنیم که موسسه اطلس دانش با رعایت این نکات برایتان مدرک دیپلم انسانی فراهم میکنند تا به هیچ وجه جای نگرانی برایتان باقی نگذاریم. در انتخاب موسسه خرید مدرک به این نکات دقت کنید تا خرید مدرک تحصیلی معتبری داشته باشید.

خرید مدرک دیپلم انسانی معتبر و قانونی

1- خرید مدرک دیپلم انسانی قابل استعلام

همانطور که ذکر کردیم مدرک دیپلم انسانی دریافتی شما نباید یک کاغذ معمولی با هولوگرام باشد بلکه این مدرک در صورت استعلام از سمت آموزش و پرورش بایستی در خصوص اعتبار و اصالت آن تایید شود تا بتوانید از آن برای فعالیتتان استفاده کنید.

 

2- خرید مدرک دیپلم انسانی با پرونده سازی فیزیکی

تصور کنید مدرکی برای دیپلم انسانی دریافت کرده اید و این مدرک در صورت استعلام پرونده سازی فیزیکی به مشکل میخورد و پرونده سازی فیزیکی ندارد یا پرونده سازی کاملی صورت نگرفته است به عنوان مثال آثار حضور شما در امتحانات نهایی موجود نیست در این صورت این مدرک دیپلم ممکن است اعتبار لازم را نداشته باشد و برای شما ایجاد مشکل کند. بنابراین با اولویت قرار دادن اطلس دانش که با دقت خاصی پرونده سازی فیزیکی برایتان مهیا خواهد کرد میتوانید خیالتان را از خرید راحت کنید

 

3- خرید مدرک دیپلم انسانی با پرونده سازی الکترونیکی

در کنار پرونده سازی فیزیکی که برای اعتبار مدرک دیپلم انسانی ضروری است پرونده سازی الکترونیکی نیز نیاز است تا مدرک را در استعلام های برخط یا آنلاین بتواند معتبر جلوه دهد چرا که در صورت استعلام مدرک شما از سوی آموزش و پرورش بایستی در سیستم یا شبکه مشترک آموزش و پرورش به نتایجی از حضور شما در دوران تحصیل برسند. در این مورد نیز اطلس دانش برای مدرک دیپلم انسانی خریداری شده شما پرونده سازی الکترونیکی یا آنلاین را به طور کامل انجام خواهد داد.

 

4- خرید مدرک دیپلم انسانی با هولوگرام آموزش و پرورش

و در نهایت مدرک دریافتی شما بایستی هولوگرام و چاپ کاغذی استاندارد از سمت خود آموزش و پرورش را دارا باشد تا بتواند کارایی لازم را در ادامه تحصیل شما داشته باشد.

خرید مدرک دیپلم انسانی 100 درصد تضمینی

آیا خرید مدرک دیپلم انسانی فوری است؟

مطمئنا مدرک دیپلم مورد نیاز شما ممکن است در بازه زمانی کوتاهی لازمتان باشد تا بتوانید به محل کارتان ارائه دهید و ارتقای شغلی بگیرید یا بتوانید استخدام شوید یا بتوانید در پست خودتان ابقا شوید بنابراین موسسه فروش مدرک تحصیلی اطلس دانش پروسه خرید مدرک دیپلم انسانی فوری را برایتان رقم خواهد زد فقط کافی است در هنگام دریافت مشاوره از مشاوران اطلس دانش کمبود زمانی خودتان را تاکید کنید تا خرید مدرک دیپلم انسانی سریع برایتان رقم بخورد بنابراین میتوان گفت که در اطلس دانش خرید مدرک دیپلم انسانی فوری و سریع است. برای خرید مدرک دیپلم ریاضی  فیزیک نیز از طریق خرید مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک میتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید.

 

کاربرد خرید مدرک دیپلم انسانی

شما از خرید مدرک دیپلم انسانی ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشید که در ادامه به بررسی کاربرد ها و کارکردها خرید مدرک دیپلم انسانی میپردازیم تا برایتان نقشه راهی برای بعد از خرید مدرک دیپلم انسانی ترسیم بکنیم:

خرید مدرک دیپلم انسانی برای استخدام

با اینکه مدرک دیپلم برای اشتغال مدرک قوی ای نیست اما با این مدرک نیز میتوانید در برخی سمت های در ادارات یا سازمان ها شروع به اشتغال بکنید یا حداقل باعث بقا یا ارتقای درجه شما در شغل مورد نظرتان شود بنابراین یکی از کارکرد های خرید دیپلم انسانی برای شما بحث استخدام، ارتقای شغلی یا ابقا در سمت شغلی تان هست.

 

خرید دیپلم انسانی برای ادامه تحصیل

غالب ترین دلیل خرید دیپلم انسانی معتبر برای شما میتواند همین مسئله باشد که بخواهید ادامه تحصیل دهید چرا که لازم ورود به دانشگاه داشتن همین مدرک است بنابراین میتوانید با ارائه این مدرک به دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازید. مدرک ارائه شده از سوی اطلس دانش اعتبار لازم برای ارائه به دانشگاه را دارا است و از این بابت نیاز نیست نگران باشید.

 

خرید دیپلم انسانی برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت تحصیلی یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را در مقطع لیسانس دارید میتوانید با مدرک دریافتی از اطلس دانش با خیال راحت اقدام به مهاجرت بکنید و ادامه تحصیلتان را در کشور های خارجی بگذرانید.

 

دریافت مشاوره خرید دیپلم انسانی رسمی آموزش و پرورش

شما چنانچه قصد خرید مدرک دیپلم را دارید یا حتی اگر چنانچه فقط پرسشی حول خرید مدرک دارید و یا قصد دارید شرایط خود را برای دریافت مدرک دیپلم انسانی بسنجید میتوانید با مشاورین اطلس دانش ارتباط بگیرید و در خصوص وضعیت تحصیلی خود نیز مشاوره دریافت کنید. شما با ارائه آخرین وضعیت تحصیلی خود به مشاوران میتوانید نسبت به دریافت مشاوره خرید مدرک در اطلس دانش اقدام بکنید. اگر چنانچه مدرک دیپلم میخواهید اما در رشته علوم تجربی نیز میتوانید به خرید مدرک دیپلم  تجربی رسمی آموزش و پرورش مراجعه کنید.

 

نحوه ثبت سفارش خرید مدرک دیپلم انسانی

برای دریافت مدرک دیپلم انسانی از اطلس دانش میتوانید پس از دریافت مشاوره خرید دیپلم از کارشناسان اطلس دانش، با ارائه مدارک هویتی و مدارک تحصیلی خود نسبت به ثبت سفارش خرید مدرک دیپلم انسانی اقدام کنید و پس از پرداخت پیش پرداخت میتوانید تضمین انجام صحیح کار را دریافت کنید و سپس منتظر دریافت مدرک خود باشید.

دریافت مشاوره خرید مدرک دیپلم انسانی

قیمت خرید مدرک دیپلم انسانی

پس از دریافت مشاوره و ارائه آخرین وضعیت تحصیلی خودتان به کارشناسان اطلس دانش، کارشناسان با بررسی وضعیت تحصیلی شما میتوانند قیمت دقیق خرید مدرک دیپلم انسانی را برای شما ارائه کنند. زیرا که قیمت خرید مدرک دیپلم انسانی بر اساس شرایط تحصیلی شما و رشته مورد نظرتان و مدرسه مقصدتان میتواند متفاوت باشد چرا که هر قسمتی از تحصیلتان که ناقص بوده باشد یا درس پاس نشده ای داشته باشید در روند پرونده سازی فیزیکی و الکترونیکی موثر بوده و تاثیر مستقیم در هزینه خرید مدرک دیپلم انسانی خواهد داشت. بنابراین برای دریافت هزینه خرید مدرک دیپلم انسانی با طریق مشاورین ما از طریق لینک های موجود در سایت (در پایین سایت) ارتباط بگیرید مشاوره دریافت کنید و قیمت نهایی را بگیرید.

 

کانال تلگرام خرید مدرک دیپلم انسانی

اگر به دنبال خرید مدرک دیپلم انسانی در کانال تلگرام هستید میتوانید وارد کانال تلگرام ما شوید اما نهایتا روند ثبت سفارش در وبسایت اطلس دانش با کانال تلگرام خرید مدرک اطلس دانش مشابه هم هست و تفاوتی ندارد.

 

در خرید دیپلم انسانی دقت کنید

و در آخر نیاز دیدیم که تاکید کنیم که مدرک دیپلم خریداری شما چنانچه فاکتور های مهم اصالت مدرک را نداشته باشد میتواند باعث دردسر شود و کارایی لازم را برای شما نداشته باشد و نهایتا باعث ضرر مالی شود.همانطور که ذکر شد برخی موسسات فقط با ارائه یک برگه کاغذی برای مدرک دیپلم روند خرید مدرک دیپلم انسانی را به پایان می رسانند بنابراین مراقب انتخاب خودتان  باشید. شما میتوانید با خرید مدرک دیپلم انسانی از اطلس دانش از اعتبار، اصالت مدرک، پرونده سازی فیزیکی، پرونده سازی الکترونیکی، قابل استعلام بودن، قابل استناد و ارائه بودن و اصالت هولوگرام و مهر و تایید رسمی آموزش و پرورش همه را با هم داشته باشید. و برای مراحل بعدی تحصیل، ارتقای شغل، استخدام، ابقا در شغل فعلی و مهاجرت تحصیلی و ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در خارج از ایران با خیال راحت اقدام کنید.